JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Filippa Hermansson GP-segrare trots skadad hand
Moderator
Hästnyheter
Baltic Cup hos Helsingborgs FRK avrundades med Grand Prix-klasser och ännu mer svenska segrar. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Med över 70 procent tog Malin Rinné och Scharmeur hem segern i lördagens Grand Prix på Strömsholm. Klassen hade även en uppmärksammad...
Hästnyheter
Baltic Cup är i full gång hos Flyinge Hästsportklubb. Värdnationen håller sig väl framme och bland annat blev det dubbla GP-kvalsegrar...
Hästnyheter
Ingemar Hammarström red hem Grand Prix-hoppningen för ponnyer över 1,35-hinder i Oslo på söndagen. Klassen ingår i serien FEI Ponies...
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Jag ringde till aterforsaljaren har och fragade. Jag har konstaterat att Jag inte alltid ar sa duktig pa att mata, sa det var enklare...
hastflicka
15 minuter sedan
Svar: 62
Visningar: 2 444
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Första fästingen tagen på Tilda, satt bakom örat. Hon fick tablett redan 15/3, så den var ju död men usch ändå 🤮
Trott
26 minuter sedan
Svar: 1 078
Visningar: 62 613
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag har beställt köttkycklingar som jag ska hämta om någon vecka.
Vi har däremot fått rätt mycket råttor, så jag ska försöka göra mig...
Pilot
Idag kl 11:55
Svar: 1 928
Visningar: 185 072
Djur
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Problemet jag har med forskning är att den i iaf rörande ridning inte alltid gjorts så väl.
Man kan ju få totalt olika resultat baserat...
tuaphua
4 minuter sedan
Svar: 455
Visningar: 22 430
Grenar
Uppfödning Portugal
Avel Tack för utförligt svar.
Det är så jag upplever henne också. Det är min första Lusitano. Jag köpte henne för att hon var trevlig...
Emine
31 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 161
Avel
Uppdateringstråd #2
Gnägg Igår var en skitdag på ridbanan. Verkligen där jag kände mig dum, dålig och orättvis och Elsa förstod självklart inte mig då när hon...
EZMK
48 minuter sedan