Fildelningsfel

C

cissiny

Sitter och redigerar dagens bilder - jag lyckades faktiskt med alla hoppbilder också :eek: :D :eek: - och flyttar över bilderna till olika mappar med hästarnas namn. Några bilder kunde jag inte flytta, det står typ "Det har inträffat ett fildelningsfel, källfilen används eventuellt". Har testat att starta om datorn, då kunde jag flytta några filer men det är fortfarande två som strular...

Nån som har nån idé? :) Jag använder Windows 2000 Professional, om nån undrar... Har alltså haft alla andra program nedstängda.

Tack på förhand! :D

Mvh Cissi
 
Testa att köra en scandisk. Du kan kopiera bilderna till den nya mappen först för säkerhets skull, och försök sedan ta bort dem efter scandisk.

Annars finns det knep..
 
Tack!!!

Tänkte inte på att man ju kan kopiera :o - ska testa det och sedan köra scandisk! :)

Mvh Cissi
 
Det klassiska brukar ju vara att man fortfarande har filen öppen i filredigeringsprogrammet, kanske i något icke aktivt fönster.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Sonic76
·
A
IT & mobiler hej hoppas att det finns nån som kan hjälpa mig med detta problem jag har windows vista på min dator (ca1,5 år gammal) nu ar det så...
Svar
0
· Visningar
2 035
Senast: Avocado
·
IT & mobiler jag hade windows me förut.. då kunde man inte använda den här kabeln som man använder för å flytta bilder från telefonen till datorn...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp