Fibergi vs.... muslifoder

Arwyn

Trådstartare
Vad tycker ni om fibergi? Själv tycker jag att det verkar vara nåt som "blir över" och sen kstas det ner i samma påse. Lite halm, lite havre osv. Låter ju inte så gott... Själv ger jag Hestekraft, och tycker det verkar vara ett väldigt bra foder (gott, är det också! :D), finns det någon av annan åsikt? Vilket muslifoder skulle ni rekommendera och varför?
 
Själv var jag väldigt intresserad av hestekraft i början,men eftersom det inte fanns nån återförsäljare i länet,så det blev eggersmanns müsli istället. Och jag är supersuperNÖJD med detta foder!
:banana: :banana:
Det är inge fel med hestekraft,men jag har ingen anledning att byta över till hestekraft. De är lika bra,men jag har en återförsäljare som inte bor så låååångt ifrån mej! :)
Dessutom har dom väldigt olika sorter som man kan välja vilket som passar hästen bäst efter hull,temperament,osv.


--------------
www.bokebacken.com
 
Jag använder fibergi elite, och min häst har aldrig varit i så bra hull och fin i pälsen som hon är nu.Jag är jätte nöjd. :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 185
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 050
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp