Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack för svaret!
Jag tyckte det verkar vara ett bra till skott till den normala foderstaten om man vill ha något extra dagarna för och efter tävling. Men jag har inte provat något "energifoder" så jag vet inte hur mycket det påverkar återhämntning och enrginivåer.
Någon annan som har en åsikt?
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Hundavel & Ras Mini labrador på blocket.
"Hans mamma är cavalier King Charles Spanien (hälsotestad ögon patella hjärta) och hans pappa är en labrador...
Hästmänniskan Beror helt på hur du är byggd skulle jag säga, jag är 172 rider helst på större hästar runt 170. Kan absolut hoppa upp på en c ponny om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.