FHS- Biljetter

Csillag

Trådstartare
Kan man inte handla dem på plats längre? Var inne på deras hemsida där dom länkade till ticnet. Vågar man åka dit på ons eller tors och chansa på att där finns biljetter kvar? Menar inträde nu och inte läktare.
 
Sv: FHS- Biljetter

Onsdag och torsdag brukar det inte vara läktarplatser utan man betalar bara Entré och sitter där det finns plats. Så det är nog bara att åka dit och köpa där! Varit så alla tidigare år och jag har varit funktionär där 2 gånger! :)
 

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 062
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
10
· Visningar
1 085
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 824
Senast: ptr
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 590
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp