• Avel
  • Trådstartare Trådstartare grooney
  • Startdatum Startdatum
G

grooney

Jag funderar på att betäcka med Fetcher N, någon som har något att säga om honom? Positivt eller negativt, tacksam för all info. ;)

Sv: Fetcher N

Jag tycker han är jättefin =)

Däremot så var hans simmare inte alls pigga säsongen -07. Men det kan ju ha ändrats! Vet inte hur de såg ut -08.

Ja jag har också förstått det, kan ju alltid hoppas på att de är bättre iår =)

Jag tycker han är jättevacker :love: Han lär ha ett mycket trevligt temperament, och dubbelbegåvad är han ju också :rofl:

Ja, hans simmare va lite dåliga förra säsongen, men trots det så vart mitt sto dräktigt via TAI (till Dalarna dessutom):laugh: Så jag väntar spännt till slutet av april då det ska komma ett föl efter honom här;) Tror dock att de var mkt bättre i fjol än året före. Räckte med en seminering i en brunst :-)

Jag fick ett föl 2008 som är mycket trevlig med stor utstrålning, ue:Turban Rose. Har bara goda visitord om denna hingst, stoet tog sig på första semineringen.

Vad kul att det tog sig så pass bra :)

En vän till mig började seminera med honom säsongen -07. Seminerade 1 gång, stationen sa att simmarna var väldigt tröga och knappt livsdugliga. Provade ett skick till, ännu sämre då. Bytte sen och fick sitt sto dräktigt.

Får hoppas han får ordning på simmarna. Tror han kan göra gott för svensk avel!

Liknande trådar

Fordon Hallå! Jag har alltid sagt ”ingen ford på min gård”, men har spanat lite på Ford s-max nu. Årsmodell runt 2013, diesel eller bensin...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Fille
·
Utrustning Vilken av följande släp skulle ni föredra och varför? Utveckla gärna om ni har erfarenheter eller kännedom om något som behöver...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: FruS
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka