Fet Åke på bild....Äntligen.

Sv: Fet Åke på bild....Äntligen.

Åke är en vacker häst! Och Åkes matte har jag ju just fått se på bild och insett att hon också är vacker - men inte på samma kompakta sätt som Åke förstås :rofl:

Sådana kälkar har jag oxå, en har vi byggt flak till. Mkt lätt att svänga med även fast det blir ett lååångt ekipage.

Ja, men ett rent helsike att flytta. Dom viker ju sig på alla håll och kanter.Men dom är ju väldigt snälla mot hästen att köra med. På denna bilden var Åke endast med för att vara till stöd för stoet som vi kör in. Passade då på att ta lite kort.

Tack. Det var väl för väl att jag inte va lika stor som han.

Känner igen det, jag brukar lyfta av flaket och koppla lös dem och dra/lyfta dem dit jag vill.

:rofl::rofl::rofl:

Åke; -Carlsberg! Då for dhu feen köbe end jydsk! (eller hur man nu säger det på dansk)

Skär ner på Carlsbergen så ska du se att det går att finna ett ton jydsk i dimman någonstans...

Liknande trådar

Körning Denna kanske skulle nålas.... Jag har dock ingen kommentar..:angel::angel...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 219
Senast: åke
·
Övr. Katt Äntligen efter att ha letat igenom hela sabla byn så har vi hittat våra kattungar. Dom är bara så himla söta. Nu till min undran. Hur...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: animal
·
Utrustning Dagens stora problem!! :angel: Ska jag ha: Alternativ 1 Med bara nackludd Alternativ 2 Med nack- och nosluddDock nytt...
Svar
16
· Visningar
1 068
Senast: Ida_79
·
Avel Kan ni inte lägga ut bilder på era dräktiga ston? Här är en bild på Alicija som skall föla runt den 12-15e mars...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
18 307
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar