JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Felicia Grimmenhag är ”Årets kämpe”
Moderator
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag från Bålsta har blivit antagen till utvecklingsprogram för elitsatsande ryttare. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
De svenska paradressyrryttarna är redan nominerade till priser på Parasportgalan. Nu har Felicia Grimmenhag även nominerats till...
Hästnyheter
Nu får paradressyr-ryttaren Felicia Grimmenhag från Bålsta ta emot P4 Upplands sportpris för sina prestationer under året. ...
Källa /...
Hästnyheter
Ryttar-EM har kickat i gång. Under måndagen rids det om de individuella medaljerna i paradressyren, där grad 3 var första klass att få...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Såret på Alice är inte helt läkt ännu. Imorgon är det en vecka sedan men det är bra mindre! Står dock i papperna att hon ska ha tratt på...
Asko
Alldeles nyss
Svar: 1 026
Visningar: 53 499
Katt
Kattbilder #10
Övr. Katt Trattfian som trots allt har börjat vänja sig vid att hur man ska röra sig med den.
Men dagen hon slipper den för gott kan inte vara...
Asko
6 minuter sedan
Svar: 490
Visningar: 25 013
Katt
Senast tagna bilden XVI
Svar: 487
Visningar: 27 969
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Nu har jag blivit sådär jobbigt förkyld IGEN. Hostar som fn, feber och ont överallt. Blir så himla trött. Ska döma nästan 40 ekipage på...
Fiorano
3 minuter sedan
Svar: 1 046
Visningar: 81 992
Grenar
Hage
Anläggning Stolparna i sommarhagarna har jag tunnare än de i vinterhagarna. Har inte måtten i huvudet. Alla lika höga och impregnerade.
Tänker...
karamelldrottningen
32 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja absolut! Men jag tror vi som människor har svårt att hantera det och lätt hamnar i att ta till grövre hjälper för att försöka se till...
the_connemara
Idag kl 15:12
Svar: 299
Visningar: 15 560
Grenar