Felaktigheter från journalister

solros

Trådstartare
Finns det några krav för att bli travjournalist? Finns det ingen som korrekturläser?

Robin Johansson skriver på atg.se "Sjukt bra dag för Lufti Kolgjini. Långt ner i texten kan man läsa "En som aldrig kör själv är Kalmars Dick Robertsson. Tränat gör han däremot med den äran och denna gång hade Ecupos Bitte satts i så fin författning att favoritspelarna aldrig behövde oroas."

Nej, Robin, Dick är Halmstadtränare, kan lätt kollas på t ex just atg.se... :devil:

Jaja, det är väl kanske inte så viktigt, men ganska irriterande...

Varsågod, fyll på med fler!

Sv: Felaktigheter från journalister

Är det månne hämtat från Travronden?

Mina nerver klarar inte att läsa den tidningen på grund av deras kassa "journalister".

Tillägg: Nje, nu ser jag att det var från ATG.se. Nåja, nu fick jag ju i alla fall tillfälle att sparka på Travronden en gång till.

Det vet jag inte men det är publicerat på atg.se. Någon kan väl läsa igenom det som skrivs innan det läggs ut?

Såså, läs nu lite travronden.se och lägg till något som retar upp dig. Det måste inte vara faktafel, det går bra med sådant du tycker är fel också :D

Jag har läst den för sista gången. De snodde delar av min insändare en gång. Sedan dess har jag inte läst den.

KL
Ronden skrev i höstas när en av mina vann att han tränades av MB (en av Umåkers A-tränare som också hade en vinnare den dagen).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka