Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick anmärkning och ombesiktning på bilen.
Ett av felen var Felaktig, diffus, ljusbild, halvljus, höger fram. VAD är detta och hur åtgärdar jag det? Lampan är hel, ink det svarta på lampans topp.
Fick det förra året på min bil och lämnade in den på verkstad (för andra saker också). Dels är glaset antagligen skitigt eller så på insidan (=ljusbilden blir diffus) men kan också vara att ljusbilden helt enkelt inte pekar helt åt rätt håll så själva "lamphållaren" eller vad det är måste justeras upp eller ner, kan vara svårt att göra själv i och med att man måste kolla med en specialgrej när den är rätt (en sådan där som åker på hjul framför bilen på besiktningen).
Kropp & Själ Jag är en allt eller inget person. Jag kan avstå helt om jag har något att se framemot och känner jag sug så tänker jag bara på att, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.