Fel på Hälen

Sv: Fel på Hälen

Du skulle hört mig när jag försöker förklara vad dator-h-lvetena håller på med för lekmen....

Folk är Roliga !!
Stackars min nedsvärtade Kiropraktor .
Han har lite svårt att förklara sig i bland så att folk ( ofolk !) förstår
Han är nämligen Dansktalande :grin:

Hej från Hambo

Håller med till en liten del, mitt första besök för ett år sedan föreslogs faktiskt lite viskande av en Sjukgymnast !
Hon Rekommenderade mig min "Oseriöse" Dansk

Hej från Hambo

Håller med till en liten del, mitt första besök för ett år sedan föreslogs faktiskt lite viskande av en Sjukgymnast !
Hon Rekommenderade mig min "Oseriöse" Dansk

Hej från Hambo

Flyttar jag tillbaks till Skåne får jag be dig viska namnet om det skulle behövas ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 307
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hoppas på att någon annan har bra tips. Jag fick en fraktur i fotleden som behövde opereras.. jag gick sen och haltade ett halvår och...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: muslidag
·
Hundhälsa Jag hittar rätt mycket om behandling av SI-leder på häst, men inget på hund så jag är intresserad av att höra om andras erfarenheter...
Svar
5
· Visningar
2 133
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Jag har två hundar. En 3,5-åring och en 1-åring. 3,5-åringen har jag haft sedan han var 9 veckor. Det är något i mig som gnager gällande... 2 3
Svar
41
· Visningar
12 715
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka