fel i öronen?

Mammadutt

Trådstartare
En häst som är väldigt skygg om öronen och som skakar på huvvet mkt, kan det vara något fel i öronen? Ursäkta att det låter som en väldigt korkad fråga, men just detta med att hon vägrar låta en röra hennes öron får mig orolig, vad finns det för något som kan vara fel? I övrigt är hon piggelin.

Japps, det kan mycket väl vara något i öronen som irriterar, speciellt som hon ruskar på huvudet mycket.

En veterinärundersökning borde de dig svar, finns lite olika saker som kan drabba öronen och irritera.

Liknande trådar

Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 210
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Kilauea
·
Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
342
Senast: Malva1978
·
Hästvård Hej! Min häst har fått en stickskada rakt genom kinden, hål igenom. De försökta laga på lokala veterinärkliniken för 5 d sen. Fick ta...
Svar
2
· Visningar
448
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka