JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
FEI ska välja ny ordförande
Moderator
Hästnyheter
Amerikanen John Madden slutar som ordförande i den viktiga hoppkommittén i Internationella Ridsportförbundet FEI. Tysken Stephan...
Hästnyheter
Europeisk ridsport stärker sin ställning i det internationella ridsportförbundet FEI.
−Det är en naturlig följd av att 80 procent av...
Hästnyheter
Under FEI:s Generalförsamling i Monte Videro, Uruguay i november i år, togs flera radikala beslut medan andra stoppades. Från och med...
Hästnyheter
Samorin i Slovakien har dragit tillbaka sin ansökan om att få ordna Ryttar-VM 2022. Nu efterlyser Internationella Ridsportförbundet...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Vad har ni för erfarenheter av katter som jamar i lägenhet?
Även i natt så jamade Z. Inte lika mkt som natten före men lät gjorde det...
Lilla
3 minuter sedan
Svar: 1 076
Visningar: 56 402
Katt
Guldfasanerna
Övr. Djur Hmm, anmälde jag mig frivilligt där kanske 😅 får se vad jag mäktar med just nu, är inne på dag 4 med hög feber och småbarn hemma. Men...
Tilly_85
52 minuter sedan
Svar: 1 474
Visningar: 126 736
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu kan man väl säga att allt går bra *peppar peppar*. Det sista bagglammet som vi höll på att sonda, äter från sin mamma. Efter dag 3...
Ajda
52 minuter sedan
Svar: 1 097
Visningar: 221 952
Djur
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Jag antar och anser att hästar, grisar, och andra sociala däggdjur är överlägsna oss i känslor/EQ.
Jag tycker att människor i allmänhet...
skiesabove
11 minuter sedan
Svar: 554
Visningar: 25 789
Grenar
Ormbett
Hästvård Det blev jättebra. Den hoppade YR EM efteråt.
Så här såg det ut när vi slutade bandagera.
Jeps
34 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 3 910
Vård
Hur tjocka osb skivor?
Anläggning 25 mm plywood är sparktåligt :)
Osb är det inte utan kan bara användas som att förstärka en brädvägg (utan luft emellan).
Blyger
Idag kl 06:57