FEI:s syn på rollkur enar alla

Sv: FEI:s syn på rollkur enar alla

Det låter bra, men jag undrar ändå vart gränsen går mellan låg/djup/rund och hyperflexion. Och hur ska man kunna veta att ett tvång är inblandat eller inte? Frågan är om det blir någon skillndad i realiteten? (jag hoppas det)

Sv: FEI:s syn på rollkur enar alla

Exakt mina frågor också och som jag ställt i några trådar nu. Att man måste "bli överens" och "hitta en lösning" var givet, det blev ett problem för sporten, men man kan undra om det går att komma förbi gränsdragningsdiskussionerna. :confused: Vi får väl se vad som händer nu!

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 810
Senast: SiZo
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter det omfattande utbrottet av herpesviruset EHV-1 tidigare i år har FEI tagit fram en rad regler som gäller för deltagande hästar på...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur