FEI går vidare i "butta-debatten"

Sv: FEI går vidare i "butta-debatten"

Men för tusan?! Fattar jag rätt om FEI alltså går vidare med det trots att det förkastats av majoriteten av hästfolket?

Jag tolkar det som att de ska skicka ut mer information för att få synpunkter och därefter ta upp det till diskussion internt och ta ett beslut?

Så tolkar jag det också. Det är inte helt klart ännu alltså!

Jag var kanske otydlig, men det var det jag menade med att gå vidare. Jag trodde att det redan skulle gått i graven med tanke på vilket massivt motstånd det fick.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Internationella ridsportförbundet FEI fick nej på sin begäran om att upphäva godkännandet av Global Champions League. Men kampen går...
Svar
0
· Visningar
413
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Flera ryttare, främst i fälttävlan, har börjat använda en hjälmkamera för att filma sina ritter. Nu inför det internationella...
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: Snubbelfot
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det internationella ridsportförbundet har backat om sitt förslag att tillåta icke-steroida antiinflammatoriska läkemedel...
Svar
0
· Visningar
664
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Sven Holmberg, FEIs förste vice ordförande, blir ordförande vid FEI-kongressen om användandet av ett begränsat antal icke...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Yossarian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama