Fega kräk

aemaria

Trådstartare
I lokaltidningen idag är det reportage om en jättefin katt som polisen tagit hand om. Den har troligtvis blivit påkörd och har en trasig höft. Det går att operera men det kostar 10000:- Det stog om den igår också och idag vädjar man till någon som kan hjälpa katten annars måste den avlivas.
Jag undrar var kattens fega kräk till ägare håller hus? :mad:

De har säkerligen inte råd med operationen men då kan man ju höra av sig och berätta det. Sitta och moltiga när deras kisse är på stor bild i tidningen. Uscha!

Ännu en gång känner man att det är tur att man har försäkrat sin kisse. Det kostar ju inte många kronor per år men ack så mycket det är värt när olyckan är framme!

//a

Ja usch :cry: man får verkligen hoppas att det finns någon vänligt (och rik) själ som kan ta hand om den....

//a

Jag ska förnya min årsförsäkring till mina tre nästa månad då den går ut. Premien har höjts till 975 kr, men det känns verkligen som om det gör någonting. Det är de värda!

Jag håller för övrigt med dig i allt du skrev.

/snurpe

Liknande trådar

D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 750
Senast: Tispe
·
N
Katthälsa Urinstopp! Det finns en lösning! Efter 4 spolningar som inte gav något resultat bestämde vi oss för att göra en operation på Aslan...
Svar
1
· Visningar
7 175
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka