Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Norsk skogkatt kanske?
tillgivna, vänliga, vackra och lite mytomspunna de är kraftigt byggda men smidiga. och så har de en härlig tjock päls. hade en underbar skogis som blev 20 år, hon var utekatt under sommarhalvåret och innekatt under vintern, så ville hon ha det.
Jag skulle rekommendera ragdoll, men bara om du gillar lugna katter! Ragdollen är semilånghårig med minimal pälsskötsel, lugna och väldigt sociala till sättet, hyfsat stora och dessutom väldigt vackra!
Har en underbar birma kille som gillar att dela sitt hem med 2 stora hundar som leker med honom ibland. Han är lugn o sällskaplig underbar att ha som innekatt , lagom med päls oxå
Min favorit är ju korthårig, men eftersom den förekommer även i långhårig version (dock inte godkänd i SVERAK, utan bara inom IDP om man vill ställa ut) så kan jag ju rekomendera Brittisk Långhår. Ser ut som en äldre typ av perser, dvs längre näsa. Mycket vacker.
Jag skulle välja balines eller angora. Kan inte med de hoptryckta, kortnosiga raserna. Kanske lite svårt att hitta fina angoror då de inte är så vanlig.
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästhantering Kan du lägga upp en bild på ponnyn så man kan se om den är fet eller bukig?
Så är jag nyfiken på i viken del av Sverige det inte finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.