fått hem min Valp nu! =)

S

SweetOlivia

03_orig_SE.jpg

Shakira... :)
va bara tvungen o vissa hur söt hon är... :)

Sv: fått hem min Valp nu! =)

Näääää! Sö sööööt! :love:
Vad är det för sort?

Jag fick hem min nya vovve igår jag med. En liten Pappi-flicka (Papillon). :love:

Det är en Amerikansk Pitbull Terrier... Ja visst är hon söt. :bump:

Jättesöt :love:
Måste bara fråga, är den registrerad nånstans så att du har papper på att det är en pitbull?

nä hon är inte registrerad någonstanns... men mamman är registrerad utomlands i UKC el om de va i ADBA. och pappan de samma så är ganska säker på att hon är de.
ja visst är hon söt!! :)

Ah, det var utomlands jag menade. Vilken tur, det är ju så många hundar som säljs utan papper. :)

Är hon snäll då? Min hund (staffordshire bullterrier) var ett riktigt monster när hon var liten. :D

oki, hehe... jo rå hon får sina ryck... hihi... hoppar omkring o bitter i våran andra hund. en riktig :devil: kan hon va, men mest så sover hon faktiskt, en trött rackare! :smirk:
hur gammal är din då??

jo de finns ju många utan papper och en hel drös me oseriösa uppfödare.. :mad: men men de är ju så de är. tråkigt bara att rasen får dåligt ryckte pga detta.

mera bilder på min sötnos!!

dscf0017_orig_SE.jpg

sötast i stan... ;)

dscf0016_orig_SE.jpg

sover.... :smirk:

dscf0015_orig_SE.jpg

busar.... :bump:

hon tackar så mycket... :D hon ligger o snarkar nu... hihi...

Vilken sötnos...
vad mysigt ni hade det i sängen!
Jag saknar valpdoften. Mitt monster är ett halvår nu och varje dag när jag kommer hem är det bara till att göra en damage-control... Det är märkligt vad en liten dalmatinertös kan lyckas ställa till med på tre timmar (säkert med god hjälp av sin storebror)

de luktar ju sååå gott... mmm... :D finns inget mer avslappnat en att ligga brevid en sovande valp... :smirk: men ställa till de kan de.. hmm... men som tur så har vi en bur till henne de få stunderna hon är ensam.

Åh vad gullig! :love:
Vilken fin färg och fint tecknad hon är! :bump:

Om föräldrarna är reggade - varför inte valparna? :confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 636
Senast: Troll
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 878
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar