Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nä hon är inte registrerad någonstanns... men mamman är registrerad utomlands i UKC el om de va i ADBA. och pappan de samma så är ganska säker på att hon är de.
ja visst är hon söt!!
oki, hehe... jo rå hon får sina ryck... hihi... hoppar omkring o bitter i våran andra hund. en riktig kan hon va, men mest så sover hon faktiskt, en trött rackare! :smirk:
hur gammal är din då??
jo de finns ju många utan papper och en hel drös me oseriösa uppfödare.. men men de är ju så de är. tråkigt bara att rasen får dåligt ryckte pga detta.
Vilken sötnos...
vad mysigt ni hade det i sängen!
Jag saknar valpdoften. Mitt monster är ett halvår nu och varje dag när jag kommer hem är det bara till att göra en damage-control... Det är märkligt vad en liten dalmatinertös kan lyckas ställa till med på tre timmar (säkert med god hjälp av sin storebror)
de luktar ju sååå gott... mmm... finns inget mer avslappnat en att ligga brevid en sovande valp... :smirk: men ställa till de kan de.. hmm... men som tur så har vi en bur till henne de få stunderna hon är ensam.
Hästhantering Jag hade unghäst på ungefär samma premisser (dock ute dygnet runt under sommaren). Jag köpte honom som 4 åring och då var han insutten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.