fått 6 kattungar imorse :D

N

nathalieuhlan

Imorse kom min katts bebisar :) 6 stycken små sötnosar, förmodligen 1 till på G. Har haft kullar förut, men är så orolig att någon inte ska klara sig då storleks skillnaden är stor.

Förra kullen så kom det en liten tjej som knappt överlevde och blev utstött, så vi matade henne med "kattmjölk" hon överlevde och blev en snygg prinsessa :D

Men vill nu veta om ni vet någonting annat som kan vara bra? och om det ens är bra att ge dom "kattmjölk?" är bara så orolig :(

Sv: fått 6 kattungar imorse :D

Du bör ha modersmjölksersättning hemma om det skulle vara så att någon behöver stödmatas.
Du hittar en variant på apoteket som heter KMR.
Väg kattungarna för att se så att de följer en bra viktkurva, att någon är mindre än de andra behöver inte vara en risk så länge denna också går upp i vikt och äter.
Lycka till.

Men åååhhhh vad söta :love:

Den på den sista bilden som inte var riktigt torr än och öron som inte rest sig som på de andra, var bara sååååå.....

Hoppas det går bra med allting.

Och fler bilder kommer väl, eller hur ;)

Men åååhhhh vad söta :love:

Den på den sista bilden som inte var riktigt torr än och öron som inte rest sig som på de andra, var bara sååååå.....

Hoppas det går bra med allting.

Och fler bilder kommer väl, eller hur ;)

Fler bilder kommer absolut :D

har vägt och döpt mina små råtter nu :D

Charm, obelix, casper, issly, pixie och zoe, :D

är inte riktigt nöjd med casper, så gärna förslag ;)

Dom väger mellan 75-100g, tjejerna väger mest :D

har vägt och döpt mina små råtter nu :D

Charm, obelix, casper, issly, pixie och zoe, :D

är inte riktigt nöjd med casper, så gärna förslag ;)

Dom väger mellan 75-100g, tjejerna väger mest :D

Är du inte nöjd med Casper? Jag hade förr en katt som hette Casper, jättemysig katt och han lyssnade verkligen på sitt namn. Så jag tycker att Casper är ett väldigt bra namn :)

Liknande trådar

Övr. Katt Hejhej! Det här är första gången vi ska få en kull kattungar och jag är verkligen ett nervvrak nu det börjar dra ihop sig. Det kändes...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Suck... Det har ju dykt upp minst en okastrerad hankatt som stryker här och letar mat, kissar ner mitt silage och ffa skrämmer bort...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 146
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 645
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
34 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka