fästa etikett på pärm

Arrows

Trådstartare
Jag har en pärm som jag förvarar mina tävlingsböcker i. Det finns ingen plastficka att sätta en etikett i eller liknande på pärmen som det brukar göra på de flesta.

Jag vill ha en etikett på den då den trots allt följer med lite runtom i sverige och skulle jag lyckas tappa bort den vill jag ju att det står att den är min samt telefonnummer på den. Etikett har jag gjort i datorn och sedan bara skrivit ut och klippt till, sedan har jag testat att fästa den på pärmen med självhäftande bokplast.

Ett regnväder och etiketten var utsmetad i färgerna och bokplasten släppte.

kan jag göra på något annat vis?, vill ju att den ska sitta fast men vill ju inte heller förstöra pärmen med lim eller dylikt. Vattentätt bör det ju också vara..

eller får jag köra med bokplast och byta ut etiketten allt eftersom den blir dålig?:confused:

Dagens I-landsproblem:cool:
 
Sv: fästa etikett på pärm

laminera din etikett och sätt den i fickan på pärmryggen?
 
Sv: fästa etikett på pärm

byt pärm då om du inte vill limmapå pärmen då. eller så sätter du in dina kontaktuppgifter som förstasidan i pärmen?
 
Sv: fästa etikett på pärm

Har du en DYMO maskin, eller känner du någon som har det? I den kan du skriva ut plastremsor med t ex namn, telefon, mm! Har själv en och den är suverän att ha till hands när man vill märka upp sina saker!! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp