P
Pia-Moni
Hej , jag har en häst som jag ungefär har haft ett halv år , hon är dukig och väl riden , men hennes problem är att jag inte kan rida ifrån hennes kompis, hon är värkligen jobbig kan stegra och så , men jag har ju vunnit över henne alltid när jag värkligen inte vill rida med den andra men då är hon bara nervös resten av ridturen , det hobbigaste är nog när man är ute och rider och dom andra är framför henne, det tål hon inte hon ska hela tiden vara först.
Det går bar om man åker i väg i transport med henne långt där i från då är hon helt underbar att rida bryr sig inte om nått, och så är hon lättare att lämna Olivia(kompisen) när man leder henne .
Mne det jag vill komma fram till är hur ska jag vänja av henne vid att vara så fäst vid den hästen. andå är inte kompisen heller specielt snäll mot henne.
Det går bar om man åker i väg i transport med henne långt där i från då är hon helt underbar att rida bryr sig inte om nått, och så är hon lättare att lämna Olivia(kompisen) när man leder henne .
Mne det jag vill komma fram till är hur ska jag vänja av henne vid att vara så fäst vid den hästen. andå är inte kompisen heller specielt snäll mot henne.