Mina katter äter blötmat....och dricker vatten. Plus torrisar om dom vill.Hur menar du? Maten bör ju bestå av så mycket vatten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina katter äter blötmat....och dricker vatten. Plus torrisar om dom vill.Hur menar du? Maten bör ju bestå av så mycket vatten.
Mina katter äter blötmat....och dricker vatten. Plus torrisar om dom vill.
Nu behövs det tack och lov inte med Megara, men med Nikita skulle jag varit beredd att begå industrispionage/stöld för att få tag på RC buljong som de häller på sina torrisar
Jag upplever att torrfoder nästan är beroendeframkallande p g a smakförstärkare och det kan vara supersvårt att vänja av med.
Köp en litterlocker och kasta kiss o bajs i?Alltså det är SÅ mycket större kissklumpar i lådan nu. Minst dubbelt så stora!
En fråga lite OT men frågar ändå - hur gör man med påsar när man rensar lådan?! Försöker återanvända påsar från tex bröd och annat men får inte ihop lika många som behövs... Skulle ju behöva typ 3-4 om dagen. Känns ju helt kasst både miljömässigt och ekonomiskt att KÖPA vanliga små fryspåsar att slänga lite kiss och bajs i?
En fråga lite OT men frågar ändå - hur gör man med påsar när man rensar lådan?! Försöker återanvända påsar från tex bröd och annat men får inte ihop lika många som behövs... Skulle ju behöva typ 3-4 om dagen. Känns ju helt kasst både miljömässigt och ekonomiskt att KÖPA vanliga små fryspåsar att slänga lite kiss och bajs i?
Alltså det är SÅ mycket större kissklumpar i lådan nu. Minst dubbelt så stora!
Vi köper hundbajspåsarAlltså det är SÅ mycket större kissklumpar i lådan nu. Minst dubbelt så stora!