Fårskinn som luktar

1887

Trådstartare
Jag har fått ett jättefint fårskinn som kom direkt från beredning. Jag vill gärna ha detta inne i lägenheten men det luktar så himla mycket får. Har haft det på vädring på balkongen ganska länge nu men det blir inte bättre. Nån som har en idé om hur man får ett fårskinn att lukta lite mindre får? ;)
 
Om skinnet är oklippt så går det inte att tvätta! Det går över det där med lukten, häng upp det utomhus, väderskyddat så ger det sig på ett par veckor.
 

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
443
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 101
Senast: Zacci
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 582
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Är det någon annan som varit med om samma problem? Bor på en stor gård med cirka 200 kor. Därmed är det MYCKET kodynga, diverse pellets...
Svar
10
· Visningar
1 098
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp