Färskfoder, vilket ska jag välja?

ISABEL

Trådstartare
Jag behöver köpa nytt foder till min 7 åriga kastrerade hanhund (50% Border Collie och 50% Labrador) Han har sedan kastreringen väldigt lätt för att gå upp i vikt och behöver ett foder som inte gör honom tjockare.. ;)

Jag är intresserad av färskfoder men det är en helt ny värld för mig som alltid fodrat med torrfoder.

Vad finns det för BRA färskfoder för min hund? Jag ser gärna att man kan köpa fodret ONLINE!

Sv: Färskfoder, vilket ska jag välja?

Först och främst bör du kolla upp vilka foder du öht kan få tag på. Det är inte jättemånga färskfoder som går att köpa på nätet och beroende på var i landet man bor varierar utbudet enormt. De enda jag vet såhär på rak hand att har utkörning av foder mer än i Sthlm är Nordic. Kika lite på deras spannmålsfria foder.

zoo.se levererade väl förpackat i frigolitlåda när vi beställde, har inte koll på vad dom har riktigt. Vi beställer bara BARFgrejer därifrån.

Jag har köpt BRAVO bantingsfoder och det handlar jag på Grizzly Zoo i Växjö. Har 3 mil dit men jag köper 10 förpackningar åt gången så det räcker ett bra tag plus att jag då får rabatt. :)

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 445
Senast: tanten
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 388
Senast: calm
·
Katthälsa Hej Har 2 katter, väldigt olika i hull(i allt egentligen) Den ena är åt det tunnare håll(tror han egentligen är väldigt bra i hull)...
Svar
2
· Visningar
443
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 607
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar