Taxilock
Trådstartare
Finns det? Håller på att leta lämplig mat till min allergi hund. Just nu får hon Musch´s "Ren med ben" och tillskott men jag vill kunna variera köttslag. Älg vet jag att hon kan äta för det har fungerat tidigare. Hon är inne i en känslig period just nu då hon fäller och klådan har börjat komma tillbaka efter en i stort sett klådfri period så därför vill jag inte tillsätta något i kosten som jag inte vet funkar sen tidigare.
De jag har koll på som innehåller älg är Emmzo vilt men det innehåller så många andra djurslag utöver älg. Sen finns ju Bravo vilt men det innehåller så hemskt mycket spannmål så det vill jag inte heller ge.
Har hittat fryst älgkött på City Gross men det står att man ska tillaga det innan förtäring. Men det kanske enbart gäller humankost?
De jag har koll på som innehåller älg är Emmzo vilt men det innehåller så många andra djurslag utöver älg. Sen finns ju Bravo vilt men det innehåller så hemskt mycket spannmål så det vill jag inte heller ge.
Har hittat fryst älgkött på City Gross men det står att man ska tillaga det innan förtäring. Men det kanske enbart gäller humankost?