Färska bilder från Fornaboda!

Sv: Färska bilder från Fornaboda!

Nu, allihopa, här är dagens skörd av foton! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till så tas bilden bort! Vill du ha någon bild så fråga först!

Jag själv och mitt Team Lönnroos hade en jättebra dag och vi tackar arrangörer, funktionärer och vädergudarna för en bra dag!:bow:
Vi kammade lite överraskade hem 7:e platsen i 50kmT :bump:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Hej! :)
Alltid lika kul att titta på era bilder! :bow:
GRATTIS till eran 7:e placering! :bump:
Vi finns med på en bild som det vore kul att få låna till hemsidan om det går bra? :bow:
/Camilla

Javisst kan du få låna bilder till din sida, bara du anger Anders Wittur som fotograf!
Jag såg dej och ditt rosa träns! ;)

Javisst får du ta hem de du är med på, men ska du visa dem på internet eller annan offentlig plats så vill vi att du anger Anders Wittur som fotograf! Kul att du fastnade på bild!

*knapplån*
Härligt me distansbilder, man blir så sugen på att tävla..:)

Har laddat upp lite bilder jag med från ritten, ligger på min hemsida...
Fornabodaritten -07

Ja visst är det härligt att sitta och titta på härliga bilder! Du har fått till många riktigt fina ex! Kul att fler visar bilder och tar kort på flera ekipage än sitt egna! :banana:

Liknande trådar

Distans Jahapp, här kommer dagens skörd av bilder från A9-ritten!:bump: Som vanligt, vill du låna någon bild så säg till först, och finns du...
Svar
11
· Visningar
2 335
Senast: rachan
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
15
· Visningar
2 096
Senast: Noteca
·
Distans Som vanligt så säg till om du inte vill vara med på bild, och fråga om lov innan du tar någon bild! :bow...
Svar
13
· Visningar
1 682
Senast: Tanam
·
Distans Här kommer ett gäng bilder från dagens tävling! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till! Vill...
2
Svar
27
· Visningar
3 274
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gravid som "äldre"
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII