Färska bilder från Fornaboda!

Noteca

Trådstartare
Nu, allihopa, här är dagens skörd av foton! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till så tas bilden bort! Vill du ha någon bild så fråga först!

Jag själv och mitt Team Lönnroos hade en jättebra dag och vi tackar arrangörer, funktionärer och vädergudarna för en bra dag!:bow:
Vi kammade lite överraskade hem 7:e platsen i 50kmT :bump:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Senast ändrad:
Sv: Färska bilder från Fornaboda!

Det blev fel först, det är fixat nu, så prova igen! Annars får du kopiera länken och klistra in i adressfältet på din webbläsare!

Jätte kul med bilder!
Fina bilder dessutom. Och alla såg ut till att ha en kul ritt iaf:)

Tack! :bow: Jag tror att de flesta hade en bra dag, stämningen var god iallafall! :)

Vilka kanonbilder!
Jättekul att få del av en till synes rolig och solig tävling:)
/ Karina

jag såg er när jag åkte förbi travbanan ;) tur för er att det var idag och inte igår när långtradaren stog tvärs över vägen och trafiken var omdirigerad till fornbohyttan!

Tack! Kul att du gillar bilderna! Men soligt hade vi inte, kan tänkas att det ser ut så på några bilder då ljuset spelade kameran några spratt! ;) Men vi hade uppehåll med undantag för några små duggregnskurar!

Ojda, det lät ju jobbigt om det hade varit idag! :crazy: ;)

Nu, allihopa, här är dagens skörd av foton! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till så tas bilden bort! Vill du ha någon bild så fråga först!

Jag själv och mitt Team Lönnroos hade en jättebra dag och vi tackar arrangörer, funktionärer och vädergudarna för en bra dag!:bow:
Vi kammade lite överraskade hem 7:e platsen i 50kmT :bump:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Alltid lika roligt att se så fina bilder tagna av Fornabodaritten. Speciellt fin var vår sovande funktionär Freja. En mycket hårig dam. Och även lilla Boberg på sin ponny nr.116. Så kul att se en liten 11 åring ut och tävla. Vilken duktig tjej!

Bäst blev nog ändå bilden på mig nr.144 på fuxen. :o Jisses! Hästen ser ju snygg ut åtminstone.

Hälsning Maja

Tack! Kul att höra kommentarer om bilderna!

Det är skönt att det finns naturligt håriga damer ;), hon var nog helt klart den sötaste funktionären jag sett, trots sin hårighet! :p
Nr 116 är det klart sötaste ekipaget iallafall! Starkt kämpat av dem båda!

Och du, jag ser inte så värst förtjusande ut jag heller på de flesta ridbilder! :o ;) Men det bjuder vi väl på! :banana:

Tack för fina bilder! Kul att jag och pållen blev med på en! :) (start nummer 57).

/Maria

Kul att få syn på sig själv på bild! Debut med vår häst Thetime of my life, startnr 118. Vi har bara haft henne i två månader och vi blev godkända:-) Lyckorus idag.

Å vi tycker det är lika kul att höra från er alla att ni uppskattar det! :bump:

Åh! Grattis får man väl säga då! Dett är bra gjort att prestera så bra med en så pass ny häst! :bow: Synd bara att du blundar på bilden!

Vad kul att se att jag hamnade på så många bilder. Red strax före/efter dig!
Jag sitter på den bruna med rosa träns. nr 107.

Kanske att man kan få låna bilder till min hemsida?!!!

Å vad roligt med bilder!! Å vi är med också lite!! Kan man få ta hem de man är med på kanske.......? :bump:

Alltid lika fina bilder! Grattis till din riktiga placering i år ;)

Liknande trådar

Distans Jahapp, här kommer dagens skörd av bilder från A9-ritten!:bump: Som vanligt, vill du låna någon bild så säg till först, och finns du...
Svar
11
· Visningar
2 335
Senast: rachan
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
15
· Visningar
2 096
Senast: Noteca
·
Distans Som vanligt så säg till om du inte vill vara med på bild, och fråga om lov innan du tar någon bild! :bow...
Svar
13
· Visningar
1 682
Senast: Tanam
·
Distans Här kommer ett gäng bilder från dagens tävling! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till! Vill...
2
Svar
27
· Visningar
3 274
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar