Färglaserskrivare

Rimfaxe

Trådstartare
Står just nu i valet om vilken färglaserskrivare vi ska köpa. Har en gammal HP Deskjet som kan skriva ut riktigt snygga foton, men den slukar färg och färgtoners kostar mycket pengar!

Nu tänkte jag att en färglaserskrivare klarar fler utskrifter, men så ser jag att priset på toners är ganska högt, över tusenlappen i de flesta fall.

Hur är det, gäller principen att ju dyrare skrivare, ju billigare toners, eller spelar det ingen roll?

Finns det någon som kan tipsa om en bra färglaserskrivare och vad som gör den bra!? :)

Sv: Färglaserskrivare

Toner till färglaser är inte billiga men man skriver ut ett par tusen innan det är dags att byta.

Ska man gå på färglaser så ska man kanske gå på sådan som har de tre färgerna + svart för inte alltid man behöver skriva ut i färg.

Det du kan öra är att kolla upp några färglaser som du tycker är i bra prisklass och sedan kolla vad toner kostar så du får en helhetsbild.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
IT & mobiler Jag är inte insatt i tekniska saker så jag kanske använder fel termer men förhoppningsvis förstår ni mig ändå. Jag har fram tills nu...
2
Svar
23
· Visningar
1 805
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar