M
murran
Sv: Färgkombinationer
Har köpt ett par svarta ridbyxor, och hoppas det kommer få mina ben att se längre ut
Har köpt ett par svarta ridbyxor, och hoppas det kommer få mina ben att se längre ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad passar till en fux? Hon e ca 160 och jag e ca 177. Hade tänkt ha svart sadel och träns.
´hejkl.
Hahah hjälp!
Har en fux mot det lite röda hållet. Just nu kan man väll kalla henne avbleckbar fux efter som att hon börjar bli gråhårig
Arab/welsh, smäcker men endå inte allt för pinnig. Jag är 168, rätt smal. Brunett.
Vad ska jag ha för att mina ben inte ska se så långa ut
![]()
![]()
Har en Connemara på 146, jag är själv 164 med modell långa köttbulleben och är blondin (silvervitt).
Hästen är Brun, lite mörkare på vissa ställen och appelkastad och stickelhårig.
Blivande hopptävlingsponny.
Använder just nu ljusblått och mörkblått & oftast Mörkblå ridjacka med ljusblåa ridbyxor men har fler uppsättningar och köper gärna nytt
![]()
![]()
Där ser man på ett ungefär.
Hästen: en valack som är runt 152 cm i mkh och ganska kraftigt byggd, växer fortfarande
Jag: 163 cm lång
Utrustning: svart
![]()
![]()
Haha! Oss får du gärna hjälpa! Har ingen bra smak alls
Jag - 174cm
Häst- ca. 163 (växer)
Sadel- Svart och mörkbrun
![]()
![]()
Haha! Oss får du gärna hjälpa! Har ingen bra smak alls
Jag - 174cm
Häst- ca. 163 (växer)
Sadel- Svart och mörkbrun
![]()
![]()
ingen?![]()
Vad tror du skulle passa mig o min häst?Jag är ganska lång med långa ben, o min häst är ganska liten. Han e inte supersmäcker men inte så kraftig heller, ser ut som en ponny
Han är en svartbrun skäck (ser nästan svart ut) med vita ben över knä/has och en vit fläck på var sida halsen och en vit fläck över rumpan
Sadel o träns är brunt
Har tyvärr ingen bild, men vad kan passa? Jag har gärna nån färg som sticker ut lite![]()