färgglad utrustning

sandra_bure

Trådstartare
japp.... var kan vi hitta rolig utrustning...

har vitt/gult till min häst.

vet tyvärr inga sidor man kan gå in och kolla på alt köpa på!!

vet ni några bra sidor?
vet vi har haft en liknande tråd innan, men nu behöver jag hjälp. förmodligen snart dax att visa sig!!!hehe:p

Sv: färgglad utrustning

whalstens, fintakk mfl

hör med din lokala travsäljare o hör om dom kan ta hem saker sim du vill ha.
Det kan man göra hos min lokala hästaffär (b**jes), bara att slå i katalogen o säg vad man vill ha.
tyvärr har dom inte sammarbete med whalsten

jag brukar specialbeställa mina grejer....
från bidermans eller lltrot.

fick idag min nya ryckhuva vit med lila kantband och guld paspoal :D

vit och gult är ju inte alls svårt att få tag på "min" tränare har gult som färg och jaga har betällt efter jättefina selunderlägg från lltrot till honom det var ngra åren men dom finns ännu.:)
det är lättare att ringa dom och säga vad du vill ha dm kan fixa allt! :)

kan man beställa direkt vi lltrot eller man m¨ste göra de via butik som man måste för fintakk???

finntack ;)

du kan ringa dom det brukar jag göra bor ju 100 mil från sthlm så ;)

lltrot är ju en travshop på valla och dom säljer massa olika märken men syr även upp egna saker....:)

finntack ;)

du kan ringa dom det brukar jag göra bor ju 100 mil från sthlm så ;)

lltrot är ju en travshop på valla och dom säljer massa olika märken men syr även upp egna saker....:)
har för mig att ja mailat o frågat fintakk o då har man bara kunnat beställa via affärer.

jag tillrättavisade bara din felstavning med ett C istället för dubbel k ;) tycker inte dom är bra alls dålig kvalitet på sina saker...

det andra var om lltrot :) bästa travbutiken i landet enligt mig

det har jag sett lite här o var faktiskt..tror jag såg sist på royal hästsport i skellefteå. ring dom

det är snyggt hade ett sånt gult huvudlag men sålde det eftersom jag inte hade planerat att hamna hos denne tränare igen men tju fick jag nu är jag här hahah. men jag är nöjd med mitt vita det gör sig bättre till lila :laugh:

var det ingen annan som hade ett sånt gult eller ville ha...nilema kanske?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 151
Senast: Lyan
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 414
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben