Färg till transport

Zkold

Trådstartare
Jag har precis köpt hem ett släp, fint skick och allt är renoverat, förutom det yttre (färgen).

Hade tänkt att matcha bilen min, som är svart, med att måla transporten svart men förbättra färgen på taket med vitt och även måla den vit invändigt då den just nu är brun.

Så, vad ska jag ha för färg som är hållbar?
Har hört att båtfärg är det bästa, finns det i svart? Har kollat runt lite på nätet men hittar inget.
Tänkte även köpa dekaler, så ge gärna tips på detta också. Ska även köpa nya navkapslar så den ser lite mer prydlig ut till det yttre.

Tips tips? :D
 
Sv: Färg till transport

Dekaltrim.se har bra dekaler iaf. Har haft en därifrån till min förra bil, men dom har även till båt, husvagn osv, så det borde funka till transporter också :)
 

Liknande trådar

Hemmet Har en förhoppning att hinna måla om fasaden i år men har fastnat på något så "roligt" som färgval. Så jag tänkte att bukefalisterna ska...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 593
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 638
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Vi tycker inte om kakel och klinker i vårt badrum, men det är inget fel på det egentligen förutom utseendet. När vi flyttade in hade vi...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
11 466
Senast: Daff
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 743
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp