Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har själv en fux som är mer år svett fux hållet. Kör nästan uteslutande på marinblått, chokladbrunt, olivgrönt och nougatbrun. Färger som är lätta att matcha med varandra och som är stilrena och snyggaSen kan man alltid snygga till det med något kantband i en mer skrikig färg, orange, limegrönt, klarrött (ja det passar faktiskt på vissa fuxar!)
Har själv väldigt svårt för grått och beige, tycker verkligen inte det passar på en fux, men kanske bara är jag som är fjållig
Royalblå (sverigeblå) är också en ruggigt snygg färg!
Det beror alldeles på vilken fuxfärg hästen har. Min är väldigt röd och jag tycker han klär bra i svart. Det blir som en kontrastfärg på honom. Svart och guld i kombination är jätteläckert.
Jag har också en fux och grått tycker jag själv är inget som passar till en fux, men marin blått, rött, oranget,grönt och brunt är mina favoriter till fuxar
Kläder & Bli fin
Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.