Färg på utrustning

MiniLi

Trådstartare
Jag är lite sugen på att köpa ny tävlingsutrustning till Maximus, kan bara inte riktigt bestämma mig för vilka färger jag ska satsa på ;)

Han är mörkbrun:

Vad skulle ni vilja ha för färg på honom?
Vill ha tips på schabrak, ridbyxor samt kavaj.

Jag funderar på vitt schabrak m grå kant o silver paspoal (stavning?), det passar till min nuvarande kavaj som är grå.
Det finns dock planer på att köpa ny kavaj.. Ska jag då köpa grå igen eller byta färg? Svart? Brunt? (:love:)

Jag har svart sadel + träns m silver spännen.

Snälla ge mig tips och ideer!! :bump::banana:

Sv: Färg på utrustning

en annan gillar ju grön lr röd paspoal:)
Absolut snyggast på din häst (enligt mig) skulle utan tvekan vara mässingsspännen och sedan vitt shabrak med röd- lr grönguldig paspoal:love:

Jag tycker också att du ska satsa på mässingsfärgade detaljer. :love: Svart träns med mässingsfärgade spännen, ett böjt OS-pannband med topazfärgade stenar, samt mässingsfärgat bett. Till det ett vitt schabrak med beiget kantband och guldig passpoal. Och svart kavaj till dig.

Det tror jag hade varit lovley på din lilla läckerbit! :love:

jag tror han skulle bli sjukt snygg med vaniljfärgad schabrak, och brunt läder med mässing, och ett gyllent strasspannband. :d

matchande byxor till dig och så en mörkbrun kavaj.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Dressyr Jag har tidigare bara tävlat hoppning och här alltid varit noga med att matcha min klädsel och utrustning på ett eller annat sätt. Nästa...
Svar
17
· Visningar
1 897
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på Utrustning, men det kändes mer som lite oseriöst funderande än ett faktiskt...
2
Svar
35
· Visningar
3 371
Senast: Sporthorse
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 452
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka