färg på soffan, hur viktigt?

Sv: färg på soffan, hur viktigt?

Vem fasen sitter upp i en soffa?? Det är därför jag ifrågasätter varför en del soffor har ett sittdjup på 40 cm. Hur ligger man då? Jag är sugen på modellen 2-sits soffa med schäslong. Divanen sticker ut lite längre och hamnar farligt nära min kamin. Schäslongen är kortare.

nu har jag vart o provsuttit bägge soffor igen.. jag tycker nog att karlstaden är bekvämare ändå. just för att den har mycket bredare sittdjup!!! monzan är precis lite för kort tycker jag nog.. fast jag vet fan inte.. den är ju sååå snygg och känns som så himla mycket mer soffa för pengarna, bättre kvalitet osv...

jag hatar mina ilandsproblem!

det är iofs sant! då sitter även jag upp! men oftast med fötterna uppe också i någon variant på ihopkurad! :D

har förresten nog bestämt mig för Karlstadsoffan ändå, monzan från mio är för grund för mig!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 989
Senast: Zpunk
·
Hemmet Det börjar dra ihop sig för lägenhetsrenovering, vilket varit på tal om sedan inflytt (flyttade in april -12). Jag bor i en etta på 45...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
20 259
Senast: Vogue
·
Hemmet Hur många olika färger/träslag kan man ha i ett rum innan det blir heltokigt? Vi tittar efter ett matsalsbord med 6 stolar till...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: ullo
·
Hemmet Jag behöver lite smakråd vid val av tv-bänk och soffbord! Främst när det gäller bänken, ett bord kommer nog lånas in till en början...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023