Färg på katt

Mollykatt

Trådstartare
Hej!
Ni som är kattexperter här, Vad tror ni att denna kattungen får för färg? Och kan man säga något om pälsen vid 1 v? Om den blir fluffig eller kort tänker jag 🙂
8D4EE9D4-0A2D-4CE2-8A07-8B3C09613D9C.webp

Den är ju väldigt ljus nu, kan det bli en ljusare version av mamman då? De andra ungarna var mer mörkgrå med ränder på svansen.
denna hade inga ränder.

Det ljusa tror jag är fevercoat och kommer försvinna med tiden. Det kan bli så om mamman på något vis varit dålig under dräktigheten.

Liknande trådar

Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
890
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 913
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar