Kivina

Trådstartare
rida lätt i mellangångarterna i LB-klasserna? Jag har för mig att man får det i LC (där man ju inte rider mellangångarterna, utan rider med steg/språngförlängning), men hur är det i LB´n?

Sv: Får man?

Nope.. I LC-klasserna står det "lättridning tillåtet" men det gör det dock inte i LB-programmen, så där får man inte det..

Sv: Får man?

tack för svaret! Kan ju vara bra att veta innan man ger sig ut på tävlingsbanorna, nu ska man bara hitta balansen i mellangångarterna också, arbetstrav/galopp går hur bra som helst, men sen...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter en övertygande insats i Jönköping i helgen, är Wilmer Hilton, Mörbylångadalens ridsällskap, klar för tävlingen Sverigeponnyn på...
Svar
0
· Visningar
64
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 418
Senast: hhere
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023