Får man tävla i shettisagility med övervuxen shettis?

T

Tindra06

de får ju inte reggas som shetland, men finns det agilitytävlingar där shettisar som är små bponnier får vara med?

Sv: Får man tävla i shettisagility med övervuxen shettis?

är det INGEN som vet??

Alla shetlandsponnyer med full stam får registreras som shettis. Dessutom är det ju så att alla seriösa uppfödare registrerar sina shettisar när de är små föl, och då kan man ju inte veta hur stora de kommer att bli!

hm...då är det nog pga att pappan onte är godkänd då, säljaren sa att det var för att hon var för stor.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag skulle behöva lite kloka åsikter om foder till en liten krabat :confused: Lånar en liten shettis som sällskap till mina storhäst...
2
Svar
20
· Visningar
2 391
Senast: CFrisk
·
Hästvård Har ett shetlandssto som har råkat ut för mystiska koliksymptom nu de senaste 14 dagarna. Veterinären har gjort i princip alla prover...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Egonson_
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 458
Senast: Nevermind
·
Tävling alltså tävla i tömkörning, är jätte sugen på att åka ut och prova på att tävla i detta och jag har lyckats få nos om att det verkar...
Svar
1
· Visningar
1 794
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2