J
Jennie73
Fick höra av min dotters kompis att det varit lite tjafs i skolan igår. Min dotter är snart 9 år och visst är hon ganska ettrig. Vi har varit utomlands i två veckor så barnen har varit lediga från skolan. Igår var det som sagt lite tjafs och fröken säger till min tjej: Det har varit så lugnt och skönt nu när du inte varit här, men nu när du kommit hem är det bråk igen!
Min tjej kanske tänker att hon inte är önskvärd i skolan när fröken säger så.
Får en lärare verkligen säga så till en elev? Min dotter är som sagt ganska ettrig, men det känns som hon får skulden för allt som händer i klassen. För ett tag sen blev det bråk på fotbollen och fröken kommer farande och säger upprört till min dotter och kompisen; se nu vad ni ställt till med!!! Det var bara det att de var inte ens där, de var nån annanstans och lekte.
Tycker att läraren mobbar min dotter. Funderar på att ringa rektorn.
vad tycker ni att jag ska göra?
Min tjej kanske tänker att hon inte är önskvärd i skolan när fröken säger så.
Får en lärare verkligen säga så till en elev? Min dotter är som sagt ganska ettrig, men det känns som hon får skulden för allt som händer i klassen. För ett tag sen blev det bråk på fotbollen och fröken kommer farande och säger upprört till min dotter och kompisen; se nu vad ni ställt till med!!! Det var bara det att de var inte ens där, de var nån annanstans och lekte.
Tycker att läraren mobbar min dotter. Funderar på att ringa rektorn.
vad tycker ni att jag ska göra?