Får man rida fälttävlan på kombinationsbett??

N

NinaochRambo

Jag hittar inget vettigt i TR...Så vitt jag kan se så står det bara att För häst är betsling i princip fritt...

Sv: Får man rida fälttävlan på kombinationsbett??

Jag hittar inget vettigt i TR...Så vitt jag kan se så står det bara att För häst är betsling i princip fritt...

Japp. Man kan tänka sej att det står i bilagan som inte finns ( vet att det hänvisas på ett ställe). E.u. från förbund och JJ gäller FEIs regler.
De har alltid varit snällare än våra så då är det fri betsling som gäller.

Fast jag hade kollat med ÖD på varje tävling om vi hade något udda bett. ÖD gör som de vill och det kan vara surt om denne väljer att utesluta för den tycker si eller så. :eek:

Vi har ett Myler komb.bett som tydligen är ok fast hon har inte rdit med det ännu.

Sv: Får man rida fälttävlan på kombinationsbett??

Tusen tack för svaret... Hade tänkt skaffa ett sånt å kolla om de funkar, bra att veta att man får använda de på tävling sen också! :D

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 185
Senast: Ajda
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
571
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • MyDog 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar