Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle gärna vilja höra den andra sidan av saken innan jag idiotförklarar någon
/Humlan som hotat en gäng unga grabbar på moppar genom att rida mot dem, skrika och vifta med spö...
Hade du lösa okontrollerade hundar med dig då också? Annars tycker jag nog att det skulle vara helt OK, att försvara sin häst om grabbarna inte hade lyssnat.
Att rida "på" folk så att de känner sig tvungna att kasta sig omkull på backen av rädsla för att hästen ska springa på dem = idiotbeteende av ryttaren enligt min åsikt.
Ja, enligt artikeln ja.
Men fortsatt så betyder det ju inte att det var vad som skedde.
Skedde allt enligt artikeln, så är det naturligtvis ren idioti, men av min erfarenhet, så brukar artiklar bli väldigt vinklade och överdrivna.
Därmed inte sagt att denna är det, men jag skulle iallafall vilja "höra" ryttaren
Jag skulle gärna vilja höra den andra sidan av saken innan jag idiotförklarar någon
/Humlan som hotat en gäng unga grabbar på moppar genom att rida mot dem, skrika och vifta med spö...
Ja, enligt artikeln ja.
Men fortsatt så betyder det ju inte att det var vad som skedde.
Skedde allt enligt artikeln, så är det naturligtvis ren idioti, men av min erfarenhet, så brukar artiklar bli väldigt vinklade och överdrivna.
Därmed inte sagt att denna är det, men jag skulle iallafall vilja "höra" ryttaren
Och Polisen var säkert felciterad.
Den meningen är så oerhört "vi försöker göra en skitnyhet till en toppnyhet för att vi inte har något roligare att skriva"-aktig att jag får känslan av att artikeln är extremt vinklad. Åh nej, de fick kasta sig till marken! De fick värja dig för den stora hästens hovar! Ojojoj, åh nej, kameran gick sönder till och med! Ni kan väl riktigt se det framför er, hur den stackars kvinnan som bara hade skyddat sin oskyldiga hund ligger på marken och värjer sig mot hovarna som slår precis över henne, hovarna som tillhör den stora svarta hingsten som stegrar sig över henne med blottade ögonvitor, medan den vansinniga, lösa mördarpitbullamstaffkamphunden blottar sina tänder för att gå till angrepp...