Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Svansen (De fattiga strån han har) brukar hålla sig rätt vit. Han brukar däremot ha en bajsfläck bakom manken, men den kamoflerar man ju fiffigt genom att sadla.
Den såg inte dum ut den heller ,jag har mailat dem idag och ska höra vilka färgkombinationer som finns hemma och vilka som måste beställas.
Tack för bilden!
Lite uppdatering; efter sisådär bemötande från mitt ursprungliga inköpsställe så tog jag en chans och ringde på ett annat ställe och dra åt öge!! dom hade exakt en sådan hemma, skickas imorgon till mig så i helgen förhoppningsvis kommer det bilder på sadeln så får ni agera domare och kolla så att den ser ut att ligga rätt och riktigt.
Hey baberiba vilka grejor!!
Ojoj!
Kanske den svarta blingwesternsadeln passar bäst.. stön o skratt!
Blir själv ganska sugen på en deluxe choklad. Har ju det mesta i brunt och det blir så helsvart med svart på svarta hästar.. Fast jag ska matcha in en vit, en brun o två svarta.. Ska bara säga åt dom att säga åt husse att det är viktigare med en ny sadel än ny tävlingssele!! Och gärna två tre sadlar...
Vad paff han skulle bli om de viskade "-en espanioola vill vi ha" i örat i kväll!
Den chokladbruna blir bara vackrare ju mer den används känns det som, jag kan stå och TITTA på min sadel bara för att den är SNYGG och att sitta i den, ja skönare har jag aldrig suttit oavsett sadelkategori...
Skola & Jobb 80/20-regeln har vi haft i kvalitetsarbetet på flera arbetsplatser jag varit på, inklusive de som varit offentliga, den är inte unik för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.