Får jag lov att presentera *bildbombsvarning*

Jenka

Trådstartare
Idag har vi varit och hälsat på valparna för första gången, och även valt ut vilken som blir våran.

Så, får jag lov att presentera Sigge!

IMG_0469.jpg

IMG_0460.jpg

IMG_0441.jpg

IMG_0466.jpg

IMG_0456.jpg

IMG_0451.jpg

IMG_0443.jpg

Om 5 veckor är han hemma!

Sv: Får jag lov att presentera *bildbombsvarning*

VÄLDIGT bra fråga. Sambon lär ledsna på mig långt innan dess i alla fall :angel:

:love:Han är ju helt underbar!:love:

Åh.. Vilken liten underbaring!:love:

Oh så söt, jag har också en liten svart Sigge här hemma. Fast liten har blivit stor:)

Hehe, vad roligt. Sigge verkar vara ett rätt vanligt hundnamn, visste jag inte förrän efter vi bestämt vad han ska heta.

Ja, liten lär väl bli större här också, men inte så jättestor. Att han blir större får vi verkligen hoppas ;) Även om han är jättesöt nu vill jag gärna ha en liiiite större hund som dessutom är lite stadigare på benen :p

Tillägg/kl:
Japp, helt underbar :) Jag är kär!

Grattis! Han är jätte söt :love:
Varifrån har ni köpt honom?

Joydogs, i kolmården (eller ja, ska köpa :p)

5 veckor går oerhört fort ska du se. Jag trodde absolut inte det när folk sa det i min välja-valp-tråd men jodå, nu har jag min 8 veckors boxertik hemma som sussar sött vid mina fötter... :love:

Du bor ju i Linköping, du får se till att komma till Norrpan när den lilla har kommit! :D Vad är det för ras?

Norpan? Norrköping? *förvirrad*

Det är en dvärgschnauzer

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 232
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 092
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 350
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka