Får jag hoppa mitt 7 åriga ponnysto?

H

Hoppelit

Hej!
Har ett ponnysto här hemma som jag har hoppat på lite tävlingar med. Till 2010 blir hon 7 år, då undrar jag, får hon hoppa avdelning A i LB? Jag har inte hoppat 2 felfria avd B med henne som 6åring. Måste hon hoppa två felfria LB i avd B innan hon får hoppa avd A även nu när hon blir 7 år?

Sv: Får jag hoppa mitt 7 åriga ponnysto?

Ursäkta, var det inte du som satsade på 130 nästa säsong i en annan tråd? Är man på den nivån har man koll på reglerna...

Nej, det är bara 6-åringar som måste gå två felfria i avd B för att få gå avd A.

Sv: Får jag hoppa mitt 7 åriga ponnysto?

Precis, när den är 7 år är den "vuxen" och får gå Avd. A även om den inte gjort en enda felfri runda tidigare.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Hej! Behöver lite input från er kloka människor med mycket hunderfarenhet. Min hund på 4 år har börjat halta 2-3 steg när han reser...
Svar
12
· Visningar
1 147
Senast: WildWilma
·
Dressyr Någon mer än jag som följer tävlingarna? Jag hejar ju lite extra på Hollands Fergusonavkommor, får hoppas på min största favorit...
Svar
12
· Visningar
1 477
Senast: Fiorano
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar