Får inte behålla sina hästar

Sv: Får inte behålla sina hästar

Fattar inte riktigt....

Länsstyrelsen i Stockholm beslutar att hon inte får ha kvar hästarna, men hon bor i Uppland???

Gränsen mellan Södermanland och Uppland går vid Slussen mitt i Stockholm. Jag är uppväxt på Söder i Stockholm och är därmed Sörmlänning ;)

Länet sträcker sig alltså runt hela storstockholm.

Rolle
Islandsfullblod på Lösdrift

Gränsen mellan Södermanland och Uppland går vid Slussen mitt i Stockholm. Jag är uppväxt på Söder i Stockholm och är därmed Sörmlänning ;)

Länet sträcker sig alltså runt hela storstockholm.

Rolle
Islandsfullblod på Lösdrift

Fast Heby ligger i nordvästra Uppland och gränsar till Västmanland. Måste vara en groda.

Tycket det är sjukt att lagstiftningen i sverige är så mesig :(

Fängelse borde vara högst aktuellt i mycket större utsträckning än vad det är idag tyvärr. Tycker inte att det är straff nog att man tar ifrån dessa människor sina djur!!:rage:

Jo det är möjligt och trolig att det är Uppsala län men jag ville bara mena att Stockholms län ligger i både Uppland och Södermanland ;)

Rolle
IpL

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppryttarstjärnan Henrik von Eckermann kan andas ut, det blir nämligen ingen försäljning av topphästen Mary Lou. Ekipaget kan i stället...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En hästägare i Hedemora kommun har fråntagits sina hästar på grund av vanvård. En av hästarna dog i januari och nu har länsstyrelsen i...
Svar
0
· Visningar
542
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En hästägare hade tillstånd att ha tio hästar i lösdrift men när länsstyrelsen kom för att inspektera fanns över 60 hästar på gården...
Svar
0
· Visningar
450
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I lördags kom anmälan in till länsstyrelsen Skåne. Enligt den har det hittats sex avlidna hästar i hagarna hos en djurägare bosatt inom...
Svar
7
· Visningar
1 254
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår