Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som alla andra skriver tycker jag att du ska rida för en tränare, fråga ägaren om hon/han rider för en tränare, så kan du rida för samma tränare som vet hur hästen beter sig. Nu vet jag inte hur många gånger du har ridit hästen, men ägaren har förmodligen ridit lika mycket som du på bara några veckor, om du förstår vad jag menar. Jag har själv en medryttarhäst och har haft problem med att jag spänner mig och då rusar han iväg, men när jag en gång red för samma tränare som ägaren så lärde jag mig jättemycket. Jag vet att vissa tränare kan vara jättedyra men kolla runt i stallet och med ägaren så kan du säkert få tips på en bra och förhoppningsvis billig tränare.
Jag red för en ridlärare på An*as ridcenter som kom till stallet, som i och försig inte ligger så långt därifrån och jag tror att jag betalade ca 200 kronor för 45 minuter, vilket jag anser ganska billigt om man jämför med privatlektionerna på min ridskola.
Tydligen. Stoet mitt var ju stel i ena sidan så hon undrade om det berodde på tandproblem och kollade i munnen.kan kiropraktorer kolla i munnen också?
Vem red du för? Gick på Annas ridcenter innan nämligen.
Lärde du dig mycket på privatlektionen, och fick du ut det du ville av den?