Får elektriska stötar av min katt!? :S

Sv: Får elektriska stötar av min katt!? :S

Denna årstiden är det gärna torrt i luften och det kan skapa statisk elektrisitet. Vi har samma här hemma i perioder.

Har inte haft en tanke på att det kan bero på det, men man lär sig något nytt var dag sägs det ju så :D

Vår katt har börjat vänja sig, men det funkar jättebra om man har kamin som vi och sätta en kastrull med vatten på kaminen som hela tiden står och dunstar upp i luften. Vi har haft det hela vintern ^.^, Allt blir mindre elektriskt då :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 124
Senast: Svartkatt
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31