Får elektriska stötar av min katt!? :S

Sv: Får elektriska stötar av min katt!? :S

Denna årstiden är det gärna torrt i luften och det kan skapa statisk elektrisitet. Vi har samma här hemma i perioder.
 
Sv: Får elektriska stötar av min katt!? :S

Har inte haft en tanke på att det kan bero på det, men man lär sig något nytt var dag sägs det ju så :D
 
Sv: Får elektriska stötar av min katt!? :S

Vår katt har börjat vänja sig, men det funkar jättebra om man har kamin som vi och sätta en kastrull med vatten på kaminen som hela tiden står och dunstar upp i luften. Vi har haft det hela vintern ^.^, Allt blir mindre elektriskt då :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Svartkatt
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 640
Senast: fixi
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 693
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 237
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp