Misiaczek
Trådstartare
Ja, en mycket märklig fråga kanske...men varje gång jag rör vid eller klappar katten så får jag stötar från honom...både han och jag tycker det är obehagligt... Och då jag bara haft honom en vecka o jobbar på att bygga upp en trygg relation mellan oss, hjälper ju inte detta mig direkt då han alltid verkar tro att det är jag som gör något mot honom när jag klappar och stötarna kommer 
Har börjat att bara ta rätt hårt i honom när jag klappar eller så för då verkar de inte komma... men stryker jag lätt med handen över huvud ner till ryggen på honom så känns han som ett helt elektriskt fält som utsöndrar stötar...
Någon som vet vad detta kan bero på?? Börjar nu bli jobbigt i längden... vill ju kunna klappa o mysa med min katt..utan att få stötar?!
Har börjat att bara ta rätt hårt i honom när jag klappar eller så för då verkar de inte komma... men stryker jag lätt med handen över huvud ner till ryggen på honom så känns han som ett helt elektriskt fält som utsöndrar stötar...
Någon som vet vad detta kan bero på?? Börjar nu bli jobbigt i längden... vill ju kunna klappa o mysa med min katt..utan att få stötar?!