Fantastiskt!

Sv: Fantastiskt!

Verkligen! Man blir helt stum, tänk att hästar kan ha ett sådant förtroende för en människa :bump:

Härligt att se verkligen!

ÅH VAD UNDERBART! Särskilt härligt att se bilderna från Camarge, där de galopperar härligt i vattnet, hästarna ser ut att stortrivas.

Ja, just det att 4 hästar kan galoppera så i vattnet utan att någon sparkar bakut eller svänger.. WOW!
Och hur han lätt kan styra alla sina hästar över olika hinder!

Så duktiga & uppmärksamma hästar, man blir så glad när man ser sånt här :love:

oj! helt otroligt,,, man satt o bara väntade på att han skulle drösa av, men vilken balans!! fantastiskt! var hittar ni alla dessa underbara filmer??

när han stod upp på dom två och galopperade! tänk om en av dom bara hade svängt lite!

Otroligt..livsfarligt :D men vilket förtroende och "lydnad" jättefint , urläckra hästar:love:

:love: :love: Shit vad finnt ! Spec det där med havet.. Blir nästan tårögd ! :o

:love: Jätte fint , bra träning för hästarna att springa i vattnet , han landar säkert mjukare i vatten än på land om han trillar av :) Kul att se

vilket samspel,, sitter här helt förtrollad.,, tänk om alla kunde ha ett sånt samspel me sina hästar..:)

helt enkelt underbart att se.. :)

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: MiniLi
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
659
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 733
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
3 180
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar