Fantast e. Clinton

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Siekan
  • Startdatum Startdatum
S

Siekan

Hej! Jag skulle vilja veta om ni har några åsikter om treårshingsten Fantast e. Clinton - Quat Sous. Tycker att han ser väldigt trevlig ut efter att ha sett videon på honom. Är lite sugen på att använda honom till mitt Maraton sto.

Så nu skulle jag vilja höra era åsikter om hans hoppning, stam, galopp ja allt möjligt;)

/Siekan

Sv: Fantast e. Clinton

Ang hoppningen så tycker jag han ser väldigt elastiskt och fin ut, bakbenstekniken kunde vara bättre även om den är bra. Iaf jag skulle önska att han öppnade upp lite mer. Fin hingst!

precis så tyckte jag också! angående de som "fattades" i hoppningen så är han ju bara tre år, så de rättar nog till sig, de ser ju ut att vara en väldigt utvecklingsbar hingst, såg en video på en annan godkänd hingst med samma mamma och den såg också väldigt mjuk och ridbar ut:idea:

Är han godkänd av asvh?

Han finns inte med bland varken Faktabladen eller på ASVH lista över nygodkända sperma importer, han skulle väl varit med där antar jag eftersom han är 3 år i år.

Men det spelar väl kvitta, stammen var ju inte helt dum ;)

Det står på hemsidan att de ansökt om spermaimport men det kanske inte är klart än. Hoppas det går vägen! Gillar verkligen det jag sett av honom hittils!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 272
Senast: Icfafn
·
Kropp & Själ Hej! Jag har nyligen insett att jag nog är en hsp. Något som förklarar så otroligt mycket. Nu är det så att jag försöker lära mig att...
Svar
5
· Visningar
1 676
Senast: Gotthard
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 355
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31