Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antar att det finns en del här som har haft fånghästar.
- Hur gör ni med mat och vad äter dom ?
- Hur förbereder ni er inför sommaren och hur hanterar ni hästarna när de går på bete ?
Antar att det finns en del här som har haft fånghästar.
- Hur gör ni med mat och vad äter dom ?
- Hur förbereder ni er inför sommaren och hur hanterar ni hästarna när de går på bete ?
Protexin finns bland annat hos vissa veterinärer och foderföretag. Importörens hemsida har varit under konstruktion sen i somras nån gång men de går att kontakta och fråga...Vart köper man Protexin?
Klarar din häst att gå på vanligt bete när du tillskotts fodra henne?
Jag antar du vänjer in henne innan betesgång likaså?
Havrefri Salsafoder är det det som nu heter Lympos?
Drygt 8 kg analyserat grovfoder av hösilagetyp, Salsa HavreFri Mix (www.salsafoder.se), luzernpelletts, mineral, e-vit, b-vit.
.
Probimin och Protexin ska vara ganska likvärdiga. Jag har bara använt Protexin, så jag fortsätter med det... Varför byta ut ett fungerande koncept?Har även hört talas om nåt som kallas probmin ? Vad kostar Protexin ? Kanske vore nåt att börja med till sommaren.
Bara för att ett foder är havrefritt innebär det inte att det är lämpligt för hästar som har benägenhet att få fång! Det beror ju på vad det i ö innehåller.
Salsa havrefri mix innehåller nästan bara spannmålsprodukter ca 80 % korn, majs och vete. Inte ett foder som jag skulle våga ge till fångbenägna hästar. HH
Har även hört talas om nåt som kallas probmin ? Vad kostar Protexin ? Kanske vore nåt att börja med till sommaren.